Tuesday, April 12, 2016

Mampus: The Chronicle Part I

Adakalanya aku rasa macam kan bunuh semua orang disekeliling ku. Sungguh aku benci pada manusia, antara salah satu makhluk yang paling inda berguna pernah diciptakan Allah. Kenapa kitani disini? Kenapa kitani kena ciptakan at the first place? Aku pun inda pernah untuk minta diciptakan, jauh sekali dilahirkan macam ani. Nah, ani aku terpaksa bertugas membagi makan anak bini sambil dikelilingi oleh makhluk jijik bergelar manusia yang digugurkan dari species pelbagai.

Antara jenis manusia yang ku benci dan musuhi teramat sangat adalah dari puak palirpin. Inda, aku inda kan menukilkan nama puak diorang ani dengan lurus pasal hati nurani diorang inda akan pernah lurus sedari mula. Pergi Jahannam dengan makhluk berketurunan palirpin ani. Backstabber, kurang ajar, biadap, second only to 1malingsial dari segi kepukimakan. Kalaulah aku ni pemerintah tertinggi angkatan bersenjata, aku akan lancarkan a series of campaigns penghapusan kaum. Pelancaran operasi harus dimulakan tika dinihari, waktu keparat keparat ni semua sedang nyaman tidur. Rancangan ku melibatkan pemantauan terperinci untuk mengenalpasti sarang sarang serta kancah pembiakan makhluk perosak palirpin ani. Kemudian, aku cuma perlukan gerombolan tentera pimpinan ku dalam lima ribu orang saja. Cukup sudah tu bagi ku.

Operasi ani aku akan namakan 'Purnama Fantasia'. Kenapa aku namakan operasi ani sedemikian? Kerana telah terlalu lama makhluk perosak palirpin ani bermaharajalela di Brunei ani. Diorang menghina, mengumpat - bukan lagi mengumpat belakang belakang tu, depan depan muka kitani orang Melayu Brunei. Cuma kan jadi halnya, orang kitani ani pun satu, talur jua satu tray, malas kan mempelajari kokokan binatang palirpin ani. Andaikata kitani semua rakyat Brunei faham dan mampu bertutur mengikut salakan dan kokokan binatang binatang palirpin ani, inda diorang kan berani kurang ajar tu arah kitani, benar tah. Percaya tah cakap ku. Kamu fikir palirpin ani ingin kan orang Melayu kah? Tambah lagi kitani ani Islam. Makin tah diorang benci tu. Apa boleh buat saja diorang berguna kan duit kitani, iatah makanya binatang binatang ani melata disana sini. Diorang inda akan pernah hormat arah kitani rakyat pribumi. Liat apa jadi kalau diorang berkuasa, pegang jawatan besar macam supervisor, manager, director, macam mana diorang mengolahkan anak tempatan kitani?? Apa buduh sangat kah orang Brunei ani sampai sanggup membiarkan rakyat sendiri dipijak pijak, diliwat, dicerca, dikekah, diludah, dan dipergunakan macam lubang jamban oleh binatang binatang dari luar? Aku kerja sama diorang sudah sekian lama, walau rajin macam mana pun diorang, memang naluri diorang atu selalu kan tikam belakang, memperbodohkan orang Melayu. Kalau ia kan mengucap kitani, inda ia kan bercakap English or Melayu tu, ia cakap bahasanya yang andang andang buruk macam sial atu.

Sekarang, macam mana operasi ani harus dijalankan. Kawasan kawasan yang perlu disasarkan termasuk staff house, rumah pekerja, rumah kedai, dan mana saja tempat yang diketahui wujudnya binatang binatang perosak ani. Menyamar sebagai pegawai dan kakitangan penguatkuasaan imigresen, tentera pimpinan ku akan ku kerahkan untuk menyeret binatang binatang sembelihan ani keluar dari kandang kandang nista diorang semua sebelum dimuatkan kedalam truck besar. Yang jantan satu truck, betina satu truck. Selepas selesai menggembala binatang binatang ani masuk kedalam truck, mereka akan dipandu ke satu kawasan hutan tebal yang jauh dari pandangan serta pendengaran orang awam. Disana telah disediakan satu lubang besar sepanjang mata memandang, dimana mereka akan dilututkan dengan tangan tangan serta kaki mereka diikat kejap, sebelum aku mengarahkan tentera ku untuk melurut diorang semua dengan tembakan machine gun atau assault rifle dibelakang kepala. Ani untuk yang jantan saja. Kalau untuk yang betina lain lagi.

Untuk palirpin betina, diorang akan dibawa jua ketempat yang sama, tapi aku akan mengarahkan tentera tentera ku untuk berpesta selepas membunuh jantan jantan tadi. Palirpin betina, terutamanya yang lawa lawa atu, akan diperlakukan ikut nafsu serakah yang selama ani terbuku dihati hati para tentera ku. Liwat, rogol beramai ramai, bukkake, sebut saja, semuanya akan tertunai. Mana yang bida bida, tua kan mampus akan ditembak didalam lubang kubur masing masing. Dan aku sekali kali inda akan melepaskan pelang untuk memperalatkan betina betina palirpin mengikut kehendak buas ku. Dari umur 6 sampai 30an, semuanya akan ku rosakkan sebagaimana diorang merosakkan negara ku dengan pembiakan diorang yang bersepah disana sini. Setiap lubang yang ada akan dipenuhi dengan tusukan tusukan ghairah, dan lebih mengghairahkan lagi, ketika diorang dikekah serakus rakusnya, leher mereka ku cangak sampai diorang mati sebelum ku sembelih kepala mereka. Setelah selesai bertemasya, betina betina yang telah dipergunakan atu tadi pun akan dihapuskan dengan tembakan tembakan machine gun dan assault rifle. Sebagai langkah keselamatan terakhir untuk memastikan yang diorang ani nada pun yang survive, aku akan arahkan tentera ku untuk melancarkan mortar keatas bangkai bangkai diorang sebelum ditimbus menggunakan bulldozer. Dan beginilah seterusnya rutin harian yang akan dilaksanakan sampai nada lagi makhluk perosak ni wujud di Brunei. Kalaulah rancangan ku ani dapat jadi kenyataan, alangkah indahnya nikmat kehidupan.

No comments:

Post a Comment